Mesa de trabajo 1-100.jpg

HANDPAN E PERCUSIÓN ETNICA

5cbdcdbe00c3d37c17603b08_lesson-handpan-

O handpan tamén coñecido coma tambor do espazo e un instrumento de percusión melódico moi doado de facer sonar cos dedos

Grazas as súas reducidas dimensiones poderás practicar con el en calquera lugar, ademais seu fermoso e sutil son resulta moi agradable e relaxante.

Este extraordinario instrumento ten cada dia mais adeptos en todo o planeta .

Nesta clase os alumnos tamén poderán aprender a tocar e fabricar multitude de instrumentos etnicos coma o tambor do mar ,tambor de tormenta, asalato, pau de choiva, tongue drums e un longo etc.

As clases adáptanse as necesidades do alumno coa metodoloxía adecuada para cada instrumento.

Técnica, linguaxe musical, ritmos, trucos, expresión corporal, corrección de posturas, desarollo da expontaneidade, expresividade e respiración entre outros

Clases a partir de 6 anos e sen limite de idade